Sköldpaddorna

Sköldpaddorna ville också passa på att njuta av det fina vädret som var för någon vecka sen så då tog jag med dem ut i en låda för att få lite solljus (detta innan deras bur blivit helt klar så de sov mest då de inte fick något ljus om dagarna).


Lite trångt för dem i den provisoriska lådan

Efter ett tag så tyckte jag de skulle få lite mer plats att röra sig på så jag ställde ner dem på gräsmattan, den var dock inte så intressant då de började traska genom landet som jag höll på att rensa.


Gå i landet var roligt

Men de var allt lite konstiga för de drog sig mot husväggen och stenplattorna ganska snabbt och sen log de och tryckte intill den tills jag bar fram dem igen (när de har en hel gräsmatta att gå på ska de ju ta tillvara på den ansåg jag.



Påväg mot husväggen

Kommentarer
Postat av: Tessi

Vad skönt för dem! :)

2012-05-20 @ 20:56:03
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0