Känner mig duktig!

Jag är ingen som älskar att prata i telefon med div bolag.. därför ger jag mig själv en stor klapp på axeln idag efter att ha ringt Tekniska verken, Eon och Tekniska verken ytterligare en gång! Sen har jag även skickat iväg ett mail till Hyresgästföreningen om att vi önskar säga upp medlemskapet..

Så nu tror jag faktiskt inte det är så mycket mer som behöver fixas innan flytten till huset. Borde ringa till Telenor också eg, då de tydligen redan tror att vi har flyttat då de redan har skickat min och Raouls räkningar till den nya adressen..

Kommentarer
Postat av: Tessi

Men! Vilka knasbollar på Telenor! :D har de inte fått flyttdatum från er? Ingen koll på sina kunder där inte! ;)

2012-03-15 @ 19:45:42
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0