Joe Labero

Inte så mycket som händer just nu känns det som..

Livet rullar på med jobb och umgås med vänner.. Har väl blivit mer dåligt på träningsfronten dock, får se till att skärpa mig.. men det är ju skönt att slappa oxå men vet ju att när man väl kör så är det skönt, förstår därför inte varför det ska vara så svårt att ta sig iväg till gymmet..

De senaste 3 helgerna har det varit tomt här hemma.. Sambon har varit iväg och fart på annat håll.. de första 2 helgerna var det Jobbet och Kanada som lånade honom och helgen senast så åkte han iväg på Kryssning.. Men nu till helgen ska han iaf vara hemma, då ska vi även på Joe Labero på Lördag så det ska bli kul att få se vad han bjuder på för show. Senast jag såg honom minns jag det som en bra föreställning så hoppas på samma även denna gång!


Kommentarer
Postat av: Raoul

Labero var toppen baby! :)

Men nu får jag dåligt samvete bara för att det vart tomt hemma ju!

Å andra sidan är jag ensam nu, då ditt jobb kallat! Hehe



Puss

2011-11-09 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0