Mål med dagen..

- Att bli färdig med C-uppsatsen!
- Träna
- Njuta av solen

Får se om jag lycka nå alla mål, det som är mest osäkert är c-uppsatsen.. Men nu är jag trött på den och jag har inte mycket kvar (känns de som iaf) Ska fortsätta på diskussionen idag och det är främst den som ska bli klar.. Sen har ja ju helgen och måndag på mig för att skriva lite sammanfattning och allt runt omkring som ska göras..

Får väl se till att sluta skriva här och börja skriva på uppsatsen istället, om jag ska lyckas med mina mål =p hehe


Kommentarer
Postat av: Smilla

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 10:27:35
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0