Trött till Tusen..

Är så himla trött på allt vad heter skola just nu.. Dock är det ju bara 1 vecka kvar på näst sista kursen =S Men den veckan kommer bestå av hemtenta, en hemtenta som jag är långt ifrån förbered på då jag inte hunnit igenom att läsa all litteratur, men får hoppas det går vägen.. Har som plan att på tisdag när vi får tentan prata ihop mig med några kurskompisar och diskutera igenom frågorna så man får lite koll på tentan iaf.. Sen är det väl bara att hålla tummarna..

Jag ser dock fram emot examensarbetet.. Undersökningen till den har jag redan gjort så när kursen väl drar igång blir det att börja sammanställa och skriva.. Får hoppas de flyter på hyffsat bra iaf.. För till sommaren ska det vara klar och jag ska delta på seminariet den 9 lr 10 Juni =)

Sen finns det så mycket som jag skulle vilja börja göra som det inte känns att det finns tid till.. Som en rejäl rensning här hemma.. Kolla igenom och verkligen rensa.. har det legat orört i år kanske det är så att det kan slängas? Ser fram emot att börja sälja av min studentlitteratur, redan sålt en i förra veckan så 200kr rikare =) Det står ju lite pengar i bokhyllan om man säger så..

Ne, plugga var det jag skulle göra men fastnade här för att beklaga mig över skolan istället =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0