Sjukling

Hemma från London igen där jag var i helgen och tog en liten mini semester.. Blev 2 Underbara Westlife konserter och sen även en tur i city med lite shopping! Dock hittade jag inget som riktigt föll mig i smaken..

Fick dock med mig en rejäl förkylning som redan bröt ut i London då jag kände mig lite si och så redan då vi klev av planet på fredagen.. tänkte inte så mkt på det då, kanske med tanke på att man kände sig trött och sliten av resan.. Men började känna av det desto mer under lördagen och på söndagskvällen när jag kom hem så däckade jag totalt efter att jag tagit mig ett bad.. visade sig då att jag hade 39 graders feber oxå.. Så det vara bara att ställa in sig på att missa praktiken =(

Det har jag gjort nu sedan i torsdags så dessa 4 dagar som jag har missat bör jag ta igen på ett eller annat sätt.. iaf hälften av de enligt min tutor.. Men imorgon får eleverna stå ut med min hesa röst och eventuellt lite hosta för fler dagar vill jag inte missa nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0