Mini semester

Tog mig en liten norrlands semester nu i veckan.. Åkte tidigt i tidags morse och kom hem sent igår..

Åkte upp för att hälsa på Therése, Dennis och Molly! Var ett par trevlig dagar tillsammans. Alltid kul att få lite miljöombyte och att få träffas och umgås, blir ju tyvärr inte så ofta med avstånden mellan. Vi tog en sväng upp till Abisko för att kolla lapporten, dock var inte vädret på våran sida så man såg tyvärr inte mycket av den..

Sen eftersom de väntas tillökning för dem så hade jag bestämt mig för att fixa en lite överraskning! Då jag tycker om att sy och jag passande nog på bokrean köpt en bok Gåvor till barnet så bestämde jag mig för att sy ett par skor, lr rättare sagt slutade det med att jag sydde 2 par skor =p Detta blev resultatet...


Får se ifall det blir några fler, var kul att sy och nu när tiden finns då studierna är över så ska jag försöka att börja pyssla och sy lite mera.. Känner inspiration och en glädje över det igen!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Det var så himla kul att ha dig här, men jisses, vad tiden gick fort! Tur att vi ju funderar på att fara ner till er i augusti. :)



Tack igen för de superfina skorna! Vi har fått MYCKET beröm för dem och när jag då har sagt att du gjort dem har folket nästan tappat hakan. :D



Hoppas ni har det superlajbans i Egypten! :)



Pussokram

2011-07-08 @ 06:41:54
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0