Bio

Har blivit mycket bio för mig på senaste tiden..

Förra fredagen var jag och mamma och tittade på Änglagård.. Tyckte den var bra, kanske ingen film jag eg skulle gått och sett på bio men var en bra kväll..
Sen i torsdags så var jag och Challe och såg förhandsvisningen av Love and other drugs.. Det var heller ingen film jag hade planerat att gå och se men Challe ville se den och jag lyckades få tag på biljetter till förhandsvisningen så kunde gå gratis och det var inte fel för filmen visade sig vara riktigt bra också =)
Sen igår så bestämde sig jag och Raoul för att gå på bio och se Meet the Parents: Little Fockers.. Inte lika bra som de två första men tyckte ändå den var helt klart sevärd och rolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0