15 av 16

Idag började jag på kurs 15 av 16.. Till sommaren är jag förhoppningsvis en färdig lärare.. Så det ska bli riktigt skönt när skolan väl är över.. Skulle ju egentligen redan ha varit klar om allt flytit på bra och ledningen varit mer tydlig med sina instruktioner men får se det som att jag besitter mer kunskap nu än vad jag skulle gjort om de blivit rätt!

Har även fått poäng inrapporterade i Ladok nu så väntar bara på att csn ska se det så jag kan få lite pengar snart oxå! Så det känns lovande att få lite mat även i februari..

Har fått reda på var jag ska ha min slutpraktik oxå.. Ska vara på min gamla låg och mellanstadieskola.. Så min gamla lärare i textilslöjden blir nu min handledare.. Ska bli trevligt att komma tillbaka och se hur mycket som har förändrats..

Imorgon ska jag även träffa syon för att kolla så allt fixar sig med Pa3 och nu när tentan jag skrev förra veckan inte riktigt gick som jag hade önskat.. Sen nu i veckan blir det stora tag att få tag det sista på trä och metallen så jag får in dem poängen så snabbt som möjligt så jag slipper ha dubbelt...


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Kika in de nya och inspirerande outfitsen från sthlm streetstyle på bloggen! :D



KRAM

2011-01-24 @ 23:38:57
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0