Rensning

Idag har det varit storstädning i våran klädkammare.. allt åkte ut och det blev en ordentligt städning av det tomma rummet.. sen när det fylldes så blev det rensat på vägen in.. Så nu är det lite mer luft och bättre ordning igen.. Känns härligt! Sen finns det ju fler ställen att rensa på.. Men innan dess blir det att åka iväg med lite till Hjärta till hjärta och sedan även åka och slänga.. har 2 soppsäckar med skräp och 2 madrasser som ska slängas bland annat..

Till helgen som kommer är tanken att fixa balkongen oxå =) Ska olja in trallen så den håller sig fin och sedan även plocka upp möblerna.. Kanske plantera lite blommor skulle ju vara lite trevligt oxå!

I veckan som kommer blir det skola mån-tis, se till att komma igång med examensarbetet lite mer.. på onsdag och fredag ska jag jobba kväll på mitt sommarjobb och på torsdag ska jag jobba inom vikariebanken och ska agera textillärare =) Så det kommer bli en intensiv vecka kan jag känna, men kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0