Födelsedagsparty!

Var och firade underbara Alexandra igår!

Var en toppenkväll med mycket skratt och goa vänner.. Hamnade på Harrys som planerat och mycket folk var det, lite för mycket enligt min åsikt men lite plats fick man iaf =p

Dock så råkade mitt kortfodral med bankkort, körkort och busskort komma bort (och 120kr).. så det var mindre kul märkte det precis när vi skulle hem men kortet är spärrat så ingen som kan ta mina pengar iaf.. Har hört av mig till Harrys oxå så har en liten chans att få tebax mitt körkort.. bara att hoppas på det bästa.. annars är det bara att beställa ett nytt för 150kr..

Kjolen som jag förövrigt köpte i fredags gick även sönder =S Riktigt dålig kvalite så tänkte ta med mig den och kolla om man kan få någon kompensation, ska hålla mer än en kväll anser ja iaf..


  


♥ Mina Finfina tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fiin du är i håret!! :D Verkligen super snyggt!!

2010-09-26 @ 21:56:17
URL: http://fridasimonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0