Mat överallt

Det känns som det verkligen är matreklam, folk skriver om deras matlagning, folk som äter överallt!

Troligtvis är det väl så för en vanlig människa brukar ju äta, dock så får ju inte jag och Raoul äta. Detta göra mig väldigt lätt påverkad och väldigt hungrig och avundsjuk på dem som äter..

Jag ser verkligen fram emot den dagen då vi får börja äta lite vanlig mat oxå och inte bara flytande som just nu.. har gått 6 dagar och börjat tröttna på shake och soppor.. Men det är 15 dagar kvar.. det ska man väl kunna klara av..

Var iväg och tränade idag iaf.. Det har gått bra iaf.. 3 ggr men hade bara sagt 2.. det är svårare med stegen.. men det är bara att kämpa vidare och hoppas jag får in rutinen på det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0