Lördag

Klockan har gått över från fredag till Lördag vilket innebär att jag är inne på min sista dag på flytande diet =)

Känner mig riktigt trött på att inte få äta vanlig mat just nu dock.. känns som man blir så isolerad och inte kan umgås som man egentligen skulle önska att man kunde med sina nära och kära.. känns som man måste tacka nej till saker som man mer än gärna skulle göra..

Som förra helgen var jag sugen på att åka på Julmarknad på Ekenäs, men valde att avstå då jag visste att det skulle finnas många frestelser som jag gärna ville avstå, lika så att ta en mysig fika med sina bästa vänner är sådan jag skulle uppskatta att kunna göra, men nej, det får vänta några veckor till =(

Imorgon dock blir det att handla den nya maten, vilket innebär att vi får börja tugga. Finns några varma maträtter som jag ser fram emot och sen även några bars.. Så förhoppningsvis minskar svakan jag känner just nu när man får i sig lite annan mat än den som man har levt på de senaste tre veckorna.. Men det är dock först på söndag som vi får börja äta, sista dagen imorgon (lr idag =p)

Nu blir det sängen..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0