Harry Potter

Igår var det Permiär för Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1.. Gick inte in med några större förväntningar då jag blev så grymt besviken på förra filmen.. Men blev glatt överraskad av filmen då jag tyckte den höll klass med de andra och inget direkt jag saknar hittills.. får väl se vad jag säger efter del 2 men jag tycker hittills de har lyckats bra med att leva upp till boken.. även om jag fick ett antal frågor från Raoul om hur saker hängde ihop =p så går det när man inte läser böckerna hehe

Ser fram emot Del 2 nu =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var o såg på den i onsdags, på "världspremiären" hihi.

Jag tyckte den var bra. Många stunder då man fick skratta men också moment då man satt på nålar... Det suger bigtime att man måste vänta ett år tills del 2 kommer.

2010-11-19 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0