Framåt

Vikten har minskat ca 6kg på 4 veckor vilket jag tycker är riktigt kul..

Det känns även på kläder att de sitter lösare (måste ha skärp i mina byxor =p ) och tröjor sitter förövrigt snyggare oxå så det känns kul.. Skulle dock vara kul att kunna unna sig och köpa lite nya kläder men som student har man ju tyvärr inte speciellt mycket pengar och att kostnaderna har ökat i och med programmet vi kör märks även det på kontot.. men det kommer löna sig i längden i vilket fall som helst..

Nu är det bara att kämpa vidare de sista kg till målvikten.. Känns bättre med maten nu oxå när jag fått börja tugga.. får se hur det kommer bli denna vecka som kommer då Raoul kommer få gå på att få äta vanlig mat oxå medans jag är fast på deras mat, men tror det kommer funka ok med tanke på att det inte är soppa hela tiden iaf =P

Idag känner jag mig duktig.. Promenad till skolan, ca 1h 15min, promenad in till stan ca 30min, ett träningspass ca 40 min och sedan en promenad hem på ca 30 min... så idag har jag fått min motion =) Känns i kroppen oxå att man har börjat röra på sig igen och det känns riktigt kul.. Måste se till att fortsätta med detta nu.. Inte skita i det som sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0