Polly

Var o hämta ut ett paket på ICA från Adlibris.. Hade beställ Leila Lindholms nya bok; One more Slice.. Precis som i A pices of Cake så är det underbara bilder och ser ut att vara ljuvliga recept.. så i sommar när tiden finns ska här bakas och testa på en massa nya härliga bakverk!

Till saken som jag skulle komma till så kunde jag inte motstå den nya Polly påsen.. Köpt vid ett tidigare tillfälle och tyckte de var riktigt goda så tyckte jag kunde unna mig det när jag ska sitta o skriva nu på dagen..

Har varit mkt skrivande på senaste tiden.. men snart vänder det.. *längtar* ne.. dags att återvända till skrivandet som sagt!


(c) Cloetta


Kommentarer
Postat av: mli:)

Vi åker den 2/7 så de är snart=D ett litet område på kreta, längtar=D

2010-05-28 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0