Prag =)

Kan räkna dagarna på 1 hand nu.. 5 dagar kvar tills det bär iväg mot Prag med min älskling, Lucas och Diana! Ser riktigt fram emot det.. Imorrn blir det att kolla in rean, några nya toppar inför resan kanske lr ett par skor/sandaler? Får se vad ja hittar.. Brukar ju tyvärr vara så att man inte hittar när man vill och hittar när man inte har råd?

Bara 2 arbetsdagar kvar på jobbet.. ska skriva ett mail till chefen sen tänkte jag och meddela att jag kan tänka mig att jobba lite extra ifall det skulle behövas någon gång.. Kan ju alltid vara bra att få lite extra cash =P Får lön imorgon oxå! Den har jag sett fram emot mkt och mina beräkningar om vad ja skulle få stämde ganska bra oxå =P 300kr mer än vad jag trott så det gjorde inget!

På tal om cash så ska vi kolla snabba cash här nu troligtvis! Fått låna av Raouls föräldrar.. får vi hoppas den är bra!

Kommentarer
Postat av: Petra Ahlsten

Tycker om det du skrev! Underhållande att se en del bra grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 11:30:43
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0