Cluedo

Var inne på Imdb och kollade runt och kom in på att en av skådespelarna hade varit med i Cluedo som sändes på 4an för ett antal år sen.. Visade sig att det var 1996.. Blev sugen på att kolla på ett avsnitt men det enda jag kunde hitta var detta.. så om ngn annan hittar ngt mer säg gärna till.. skulle va kul o se ifall det är lika bra nu som jag tyckte förr..



Ett annat program som jag även minns men som ingen annan tycks minnas var ett barnprogram som 4an hade i samma veva.. har för mig att det var Agneta Sjödin och Bengt Mangusson som hade prgammet och det var barn som skulle leta reda på någon rubin.. Men har inte lyckats hitta ngt om detta program..

Tänk vad gamla program det finns som man glömmer bort och som läggs ner.. kul när kanaler tar upp de igen, som tex fångarna på fortet som börjar på 4an igen i höst.. spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0