Inblick

Kollade igenom mina gamla Viktväktarpapper..

Det har tagit hälften så lång tid att gå ner dessa 7kg jag gått ner på 5 veckor än med viktväktarna som det tog 10 veckor för =) Känns bra att man har det "avklarat" fort så man kan börja fockusera på att behålla vikten istället, något jag inte lyckades med hos viktväktarna..

Jag har fortfarande ca 4kg kvar att gå ner men det känns rimligt att det ska ske inom en hyffsat snar framtid iaf.. På söndag är det dags för det första riktiga maten på länge.. Får se vad det kan tänkas bli då för något.. Men tror det var fisk man skulle äta helst.. Spännande iaf.. Men maten som jag ätit nu har inte varit fy skam den heller så det känns ändå ok med att äta som jag kommer äta framöver..

Dvs En riktig frukost och en riktig lunch.. Sedan blir det två måltider med Itrims kostersättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0