Veckorna går

Det har gått lite mer än en vecka sen vi kom hem från våran semester i Tjeckien.. Den var riktigt bra o skriver kanske mer om den senare.. Om 2 veckor börjar skolan skolan igen.. Inte helt taggad riktigt men slipper nog iaf den mängd litteratur som krävdes förra året.. Så förhoppningsvis är de lite mer Malin ämnen i år..

Men fram till dess har jag inte så mkt planerat.. dagarna är schemalösa, väntar på att jobb ska dyka upp så ja kan tjäna lite extra pengar innan csn beroendet börjar sen i höst.. På fredag blir det iaf Rix festival med iaf Lisa.. ngn mer som är sugen? o sen på lördag är tanken att jag ska ta mig till Frida, hur vet jag inte än =p

Sen ska vi se till att ordna en Prag kväll med Lucas och Diana.. kolla igenom alla våra bilder (vilket blev ca 1000st =p) Finns många minnen och upplevelser att prata om =)

Idag väntar jag på posten oxå =p klickade hem 3 filmer igår =p 3 Disney Klassiker hehe

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag var också på RIX FM Festival i Linköping, kan du tänka dej! ;D Det var AWESOME!

2010-08-26 @ 22:06:18
URL: http://justonecallawayblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0