Väder

Vilket väder de varit idag..

Skolsken o jättefint i morse när jag satte mig på cykeln till skolan.. SPÖREGN när jag satte på mig cykeln hem och sen straxt efter det att jag kom hem solsken och blå himmel..

Kanske skulle ha stannat kvar i skolan ett tag för att vänta ut regnet.. För det var inget kul att cykla hem.. Jeansen gick att vrida ur när jag kom hem för att de var så blöta och i skorna var det en sjö med vatten. Sen att en bil körde ner mig med vatten gjorde mig ju inte gladeare precis..

Ikväll blir det hockey här hemma igen.. får hoppas på bättre resultat än sist.. Men innan dess att vi får besök är det dags att ta tag i disken som har samlats.. Får väl dock se hur mycket hockey jag tittar, ska väl se ifall jag kan få lite läsning gjord. Läste lite förut men blir så trött så jag håller på att somna hela tiden..

Nu blir det lite mer Greys Anatomy innan disken
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: mlicarlsson

Du ser de på datorn eller ? får längta till onsdag jag!

2009-09-24 @ 19:25:03
Postat av: Frida

Du tittar på OTH på datorn lr?? :) Var ser du på det? :)

2009-09-25 @ 19:57:03
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 17:50:31
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0