Tiden går men skrivandet står still

Har inte blivit mkt skrivande på sista tiden.. orsaken? vet faktiskt inte.. alltid tänkt att jag kan göra det nästa dag och så har det blivit uppskjutet

Idag har jag varit på stan med Ngr av de bästa, Läcki och Lisa. Riktigt trevligt! Blev god mat, Kinamat =) och sen lite shopping.. Blev en ny klänning tills på fredag. Då är det party som gäller. Inflyttningsfest hos Läcki! Ska bli mkt trevligt!

Igår blev det en kvällspromenad runt ån med Läcki oxå.. Skönt att vara ute och gå.. jag som var så duktig med det förut måste verkligen bli bättre på det igen känner jag.. Skärpning Malin

Förra veckan klippte jag mig oxå =) Det blev kort igen.. Lär nog lägga in bilder sen efter fredagen så då får ni se både kläning och hår =)

Imorrn är det första dagen på praktiken oxå.. 2 dagar den här veckan och sen varannan vecka framöver.. Ska nog bli bra.. Vet att det är minst 1 till student som ska vara i samma klass, men ev två.. men tror det kan blir rörigt med för många så hoppas bara på 1 till.. Van att vara själv hos en mentor så..

Vi har även köpt nya Tv-möbler här hemma.. Så det blev ett litet lyft.. och ytterligare ett är på gång.. beställde att vi ska få omtapetserat i vardagsrummet oxå.. blir troligtvis brunt, ev en fondvägg om vi kan komma överrens.. Att båda ska ha så starka viljor =P hehe.. Så om ngn/ngr veckor är det nytt och fräsht här hemma =) *längtar*

Ja det var väl en liten kort uppdatering om vad som har hänt i mitt liv..
Ha det bra nu..
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0