Så kallad helg

Det är helg, men inte för mig.. för jag har plugg att göra, nackdelen med att plugga är att man aldrig riktigt är ledig, inte jag iaf som inte har den bästa deciplinen.. för alltid finns det något man kan/bör göra..

Idag så var det tvätt i morse som gällde och nu är det skrivning som gäller.. ska skriva 4-6 sidor om klassrumsmiljö.. och det ska inte ens lämnas in.. känns lite så där onödigt.. men min arbetsgrupp ska läsa det så då måste de ju göras =S

Igår va Raouls syster och barn här.. Var trevligt, blir ju dock inte så lugna stunder precis då de är 2, 7 och 13 (tror det iaf) omkring de åldrarna iaf =p Så de är ju verkligen på så många olika ställen i utvecklingen. Den yngsta tjejen springer runt och är nyfiken på allt och ska pilla och undersöka. Den mellersta har energi till 200% och blir uttråkad efter bara ngr min och ska ha nya saker att sysselsättas med. Den äldsta är tack och lov lugn och visar inte så mkt för tonårsrevolt än.. inte här hemma igår iaf =P Men som sagt, det var trevligt och blev fika och lite Wii =)

Nee, lite plugg kanske de va som skulle göras.. får väl flumma ihop lite om vad jag har sett ute på praktiken och se vad jag hittar i Imsen (som jag inte läst än) ngn bra ref =P hehe

Hoppas ni haft en trevlig helg?!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de är jätte skönt, nu kan jag ta mig någonstans! :)



Hehe, faktiskt så har jag inte gjort det hittils men får nog börja nu när det börjar bli färre kvar! ;P Han måste ju bara vinna ;P hihi..

2009-09-24 @ 14:07:25
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0