Litteratur

Det är mkt som ska läsas i skolan just nu.. och jag ligger långt efter tänkt läsning.. Någon lust att läsa har jag inte heller.. Hemma blir det inget gjort så när ja slutar skolan vid 12 har jag stannat kvar o pluggat på skolan istället.. Det går, bara för att det inte finns så mkt annat som stör runt omkring.. Men måste väl se till att fixa en miljö här hemma där det ska gå bra att plugga oxå.. för att cykla till skolan på dagar då man inte har skola är inget kul..

Imorrn är det 10-15 som gäller.. Så får se ifall jag kanske åker upp tidigare (svårt att tänka mig samtidigt) eller stnnar kvar en stund efter (man brukar vara ganska död efter en lång dag i skolan).. Men på tis blir det att sitta kvar iaf.. för då slutar ja vid 12 så då ska man väl kunna sitta några timmar iaf.. komma ngr sidor längre fram..

Köpte en bok beg oxå, råkade bli fel upplaga av boken vilket resulterat i att jag eg skulle behöva köpa den rätta upplagan.. skiljer typ 150-200 sidor mellan den upplagan jag har och den äldre.. Varför inte skriva en ny bok istället för att hålla på att uppdatera böcker? suck..

Får se ifall jag orkar med ngt plugg ikväll lr inte.. det är tveksamt, men det skulle behövas..
Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0