Händer idag

Det som skulle hända idag var att dagen skulle bestå utav plugg.. Det är iaf vad den borde göra.. men som många gånger tidigare är jag inte alls motiverad samtidigt som jag faktiskt vill =S hur sjukt det än låter kan jag tycka det är kul men inte vill göra det..

Så det som har hänt hitills är att jag har sprejmålat vårat nykelskåp och ska snart sätta upp det hade jag tänkt. Surfat runt på internet och har köpt biljetter till The Ugly Truth ikväll! Hoppas verkligen den är bra för jag har länge sett fram emot den =) såg redan innan sommaren reklam för den så nu hoppas vi den är bra. Pappa som bjuder på bio oxå.. fast bara indirekt.. Fått gratis biljetter av honom som han fått av ngn hehe.. Så vi behöver inte betala vilket känns bra för 95kr för att se den känns lite väl.. Men biljetterna går ut på måndag så måste ju hinna se ngt innan dess så då fick det blir The Ugly Truth =)

Innan bion tänkte vi ut o käka oxå.. ska bli trevligt, Raoul snacka igår om att han va sugen på Kina mat så vi får väl se vad det blir för något.. Nee.. nu ska ja kolla till nykelskåpet o se ifall det har torkat o se ifall jag kan hitta ngn spik lr så som passar =)

Puss & Kraam

 


Kommentarer
Postat av: mlicarlsson

jaaa jag såg det!! men det blir ju en massa andra skådisar? jobbigt!=/

2009-09-14 @ 22:48:00
Postat av: mlicarlsson

jaa man kommer ju göra det! men samma sak blir det ju inte :S

2009-09-15 @ 10:36:58
Postat av: Frida

Jo dom är bra/var iaf ;P.. Jo den är inte så dum, inte riktigt min typ av musik nu för tiden men ;P.. Förstår jag! Blir nog häftigt :)..

2009-09-16 @ 22:57:07
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har utmanat dig! :) Se min blogg ;)..

2009-09-17 @ 19:04:53
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0