What about now

Så heter Westlifes nya singel.. Uppehåll för att spela in NYA låtar och komma tebax starkt.. Visst låten är riktigt bra.. gillar både deras version och Orginalet.. för ja.. det är en cover.. Blev ni förvånade? Nej, tänkte väl det.. Men är iaf nyfiken på deras skiva.. 30 nov hamnar den i butik.. iaf i UK.. får väl se ifall den dyker upp här då oxå.. Men är glad att Spotify finns, för där har iaf singeln dykt upp =)

Halloween idag då?! Jahopp.. Blev god mat och skräckfilm hos Robert och My.. riktigt trevligt och god mat.. Blev skräckisen Mirrors.. Säger som My.. den öppnade starkt men slutade svagt.. Men helt klart sevärd..

Sen blev det rensning och städning här hemma idag.. och även lite igår.. Börjat plocka o rensa i datarummet.. va SKIT man samlar på sig eg.. Har en massa papper som ja säkert skulle kunna slänga men känner ändå att de kan va bra att ha.. o ja har aldrig kännt mig som en person som gillar att spara.. tycker det är så skönt att slänga saker faktiskt.. blir ju tomt då ju =) Utemöblerna fick åka in i förrådet idag oxå.. nu får utesäsongen vara slut =P

Imorrn är det tvätt 8-12 och ska väl varva det med lite plugg.. Känner mig duktig som ligger hyffsat i fas med allt som ska läsas men det är mycket och näst intill omöjligt så är nöjd att ja nästan läst mer redan första veckan på nya kursen än vad jag gjorde totalt på den första kursen =P Riktigt intressant det jag läser men blir helt knäpp samtidigt.. Läser om hur man läser och skriver.. man blir ju helt snurig av att läsa om hur man läser då man börjar tänka på hur man läser och då är det inte så lätt att läsa som man brukar.. (nu blev det lite snurrigt kände jag)

Och inlägget blev längre än vad jag tänkt..
så nu är det sängen..
Puss & God natt


Westlife - What about now
On the X- factor


Kommentarer
Postat av: alex.

mr B! ojojoj..

haha. tänkte komma in och klaga på att det var en cover, men sen såg jag videon och nu tänkte jag bara säga att så länge mr B ser ut sådär så kan han sjunga hur många covers som helst, jag lyssnar ändå inte på musiken ;)

hoppas att du får en bra dag!

vad sägs om att promenera runt ån nån dag/kväll i veckan?

puss.

2009-11-02 @ 08:49:20
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag var också irriterad på att den nya första singeln från ladsen på 2 år var en cover - då de lovat dyrt o heligt att det nya albumet ska bestå av nytt original WL stuff... De sa ju samma sak om Back Home... I alla fall, allt det där försvann i samma sekund jag hörde låten! Hur gorgeous som helst och videon är ju också snygg som attan! c(= Inspelad på Island, wiiiie!



Tyvärr så har ju ladsens comeback inte haft den bästa positiva start =(



Men huvudsaken är ju att de faktiskt kom tillbaka o inte gjorde en 'Boyzone'!



Kram på dej Mals!

2009-11-04 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0