Update

Så var det dags för en liten update..

Den förra kursen är nu över efter en salstenta och en hemtenta.. känns skönt att ha de gjorda.. det återstår ju dock att se hur det gick.. men tills det sker lägger jag det bakom mig.. Kan ju ändå inte påverka resultatet..

Idag då så var det kursstart på den nya kursen.. Känns väl helt ok, mkt läsning som vanligt men det är väl bara att bita ihop.. tog tag i det och stanna kvar idag och läste 1 kap så känner mig duktig.. Imorgon börjar jag först kl 13 så tänkte åka in tidigare kanske runt 9-10 ngt sånt och sitta och läsa innan det drar igång.. Får se hur pigg jag är..

Sen har jag satt upp mig på att jobba ons och fre då jag inte har ngr lektioner.. hade ju "tur" att få jobb i fre när jag satt upp mig.. visste inte vad jag önskade på kvällen innan om jag ville jobba lr inte men känndes ändå ok att komma iväg och jobba.. och 800kr extra nästa mån är väl inte helt fel iaf.. Så hoppas på lite mer jobb nu faktiskt.. därför jag försöker vara duktig och plugga när jag ändå är i skolan.. Vill ha lite extra pengar till Jul/nyår då de kan komma till användning..

Var ju på en riktigt trevlig fest i lördags oxå ja =) Lite återträff med tjejerna från BF.. mkt lyckat =) Var dock inte så kul ute.. nästa gång får vi skita i utgång tycker jag nästan.. Vi har ju jämt så trevligt innan o mindre ute.. men men.. Var trevligt att träffa alla igen.. Sen fick vi ju 1h extra sömn dagen efter oxå.. Inte fel

För att tala om det så är det 1 år sen helgen som var som jag och älskling var i London.. Tiden går fort.. Vill ut och resa mer med dig.. Men snart bär det iväg Norr ut.. sen ska vi allt fixa Karibien som du så gärna vill (och även jag).. ser fram emot Norr nu iaf.. =) Tågbiljett köpt oxå så nu kommer vi hela vägen upp iaf ;) sen är det hemresan bara som ska fixas..

Nej, nu är jag riktigt trött så nu blir det sängen
Puss & God Natt

Kommentarer
Postat av: Janni

Åh, Karibien, det lät härligt!

Mm, mycket blir det att läsa. Du ska få se min fina planering jag gjort, är riktigt nöjd faktiskt.

Ses lite senare!

Kram!

2009-10-27 @ 08:54:21
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/
Postat av: mlicaarlsson.blogg.se

jag har telenor.. hela familjen plus danne har telia , så jag tjänar nog på de ^^ problemet är bara att jag helt inte vill betala av mobilen i abbonemanget,... samtidigt så vill jag ha en rätt så rolig mobil=D

2009-10-27 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0