Tentan

Så var tentan över som jag ängnat 1 vecka åt att plugga till.. nog det mesta jag pluggat till någon tenta =S frågan är nu bara hur det gick.. vissa frågor kände jag mig riktigt säker på och tror jag satte klockrent.. Andra däremot är jag mer osäker på.. Var massa följd frågor som jag var osäker på och 2 saker kännde jag inte ens igen och en fick jag black out på.. vet så väl att jag och Raoul satt o prata om de igår.. men kunde inte komma på vad det var.. Men nu ska ja lägga de bakom mig för idag..

På torsdag är det hemtenta 8-17.. ingen aning om vad den ska handla om faktiskt =S känns läskigt.. man brukar alltid få reda på ngt tycker jag innan.. få en aning iaf.. men inget.. iaf inte vad jag har hört...

Nu ska jag iaf åka och hämta Raoul på jobbet och sen åka ut o ta hand om hans föräldrars djur.. sen blir de att träffa Lisa på stan.. Mkt trevligt.. var allt bra länge sen vi sågs känns de som =)

På lördag ska jag även hem till Becca på fest, länge sen man träffa BF-tjejerna.. får hoppas de passar de flesta =) men de verkar som de flesta kommer iaf.. Skoj.. =)

Men nu ska ja svira om och gå o hämta bilen..
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Janni

Vi får hoppas på att våra tentor gick bra :D

Ha två härligt "lediga" dar :D

2009-10-20 @ 08:23:06
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0