Tänkte att det var dags..

för en uppdatering..

Tiden den flyger iväg och det mesta som den består av är plugg.. och veckan som kommer blir det ännu mera då det är dags för tenta mån V43.. usch.. men var duktig igår och pluggade och även idag har jag redan satt igång och läst 1 kap (tog en liten paus nu)..

Intressant det jag läser just nu, dock så är det så mkt repetion mellan böckerna, de säger typ samma sak i varje bok och sen ska man kunna skilja på böckerna och veta vem som sa vad i vilken bok.. nja.. det är inte det lättaste.. Men som sagt är det intressant iaf och det underlättar ju.. Läser om hur barn lär sig att läsa och vad man kan göra för att stimulera dem och de olika stadierna de går igenom.. Jag vill ju testa att göra mina egna barn super smart nu dock bara =P haha.. läste precis om ngr som fått barn i 2-3 års åldern redan att börja läsa.. Det kanske skulle vara något hehe..

Fredag idag... händer nog inget speciellt ikväll, blir nog en lugn kväll men mat och film eller kanske idol? får se om det är något att ha.. Imorgon dock ska jag på kräftskiva. Raouls föräldrar har bjudit in oss och mina föräldrar så det ska bli trevligt.. Annars så blir det väl lite plugg om jag är duktig, men är grymt sugen på att shoppa oxå.. kanske kan få me mig Raoul någon dag, han har pratat om att han vill ha en ny jacka så man får se vad som händer..

Nee.. åter till pluggandet..
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Janni

Oj va sant! Det står samma sak i böckerna och mina barn ska få de bästa förutsättningar som går att få. :D Great minds think alike!

Tack! Är du sugen får vi boka in nån dag och pyssla julkort tillsammans.

På ikano...jo, jag köpte tändsticksaskar på Willys...just den storleken är billigast där om någon är intresserad. Ska bli (förhoppningsvis) fina julalster snart. Ha en underbar helg! Ses på måndag!

2009-10-15 @ 22:20:33
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0