En dag hemma

Idag har dagen spänderats hemma.. Var uppsatt på att jobba men var ingen som ringde så blev "ledig" Helt ok måste jag ändå säga.. Min mobil hade jag ändå ställt på kl 7 men först vid 10 kom jag upp ur sängen.. det är duktigt va?

Satte mig då iaf och läste klart 1 bok som ska va läst den här veckan o nu precis så läste jag klart en annan bok oxå.. så det känns skönt.. Ska iväg till ICA o handla lite här snart, så fort Raoul har sett klart på filmen han tittar på.. Ska försöka få in honom på Apoteket så han kan piggna till lite..

Imorrn är det skola och plugg som gäller igen.. sen på kvällen är det Hockey igen.. Känns verkligen som veckorna och dagarna är likadana vecka efter vecka.. Vill att de ska hända ngt roligt här snart.. och ute har det verkligen blivit höst nu.. Kanon fin dag idag med sol och några plusgrader.. Men blir ju kväll så tidigt... Redan becksvart ute nu och klockan är bara lite efter 5... Tur att man kan sitta inne och mysa med ljus då iaf =P hehe

Nee.. Nu blir det ICA och lite handling av mat o div annat..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0