Tenta.. usch..

Fick reda på tenta resultatet i fredags.. Det var ingen glädje och det hade jag väl inte riktigt räknat med heller tyvärr.. så den 11 dec är det omtenta som gäller.. dock är jag ju inte ensam om det.. i min vet att totalt 34 av ca 60 elever fick underkänt.. så man kan ju undra lite ifall lärarna kan tycka att de gjort allt rätt.. men det tycker dem.. dock inte alla studenter riktigt.. =p
Hemtentan väntar jag fort. på, skulle rapporteras in idag så imorgon vet jag ifall jag klarat den.. får hoppas på det iaf =) 7 av 15p på kursen då iaf =)

På onsdag kommer de och tapetserar här hemma oxå =) Ser fram emot resultatet.. Så började plocka ner lite filmer och prydnader igår.. 1½ flyttlåda gick åt till alla våra DVD filmer.. sen blir det mer pyssel imorrn kväll.. kanske ngr tavlor och lampor som flyttas ikväll.. får se om jag orkar/hinner.. borde eg sitta o plugga.. iaf formulera frågor.. men kan inte komma på ngr så.. =S

Sen så kommer det en kille hit ngn dag i veckan och fixar fläkten det sista oxå =) Ringde idag och ville komma men tyvärr var jag ju inte hemma men hoppas på att han kanske kan komma imorgon.. han skulle höra av sig =)

Nee.. nu blir det lite mer Plugg (läs Tv =S)
Puss & Kraam


Westlife - What About Now


Kommentarer
Postat av: Ribecca

jag fick med u på min tenta, vilket också var väntat. men jag ska göra den redan den 21a :/

2009-11-09 @ 22:45:47
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0