Komma iordning

Vardagsrummet är nästan iordning.. Det är lite som ska upp på väggarna bara.. och sen en matta som ska köpas.. där av ingen bild ännu.. men den kommer för er som är nyfikna =)

Nu är även 2 veckors VFU över. Har varit skoj att vara ute i verkligheten och få träffa barnen.. dock har rösten fått höjas ett antal ggr då de ska hålla på att testa än.. det skulle jag ha överlevt utan, men det är väl en del av det hela.. Hållit i lektioner har jag oxå fått göra.. de första var lite för svåra men efter lite rekonstruktion gick även det att lösa så det var ju bra..

Nu veckan som kommer så väntas det självstudier, ev jobb och en tripp till Stockholm för att gå på konsert =) Ska bli riktigt kul.. Gå och se Backstreet boy och dagen efter blir det väl lite shopping kan jag tänka mig.. lr iaf en tur på stan då hemresan blir först vid 16.. (tåget var billigast då) hehe..

Sen ev lite Julmarknad i Gamla Linköping på söndag.. får väl se hur mkt man orkar men det skulle vara mysigt.. lite snö på marken då bara för den ultimata julkänslan.. Sen ska jag väl börja plugga till min omtenta oxå.. usch.. Men hoppas det går bättre den här gången..

Resten av kvällen? Ja ni.. Lite Tv/film lr ngt sånt får de nog bli.. grymt sugen på ngt gott.. en påse med lösgodis skulle inte sitta fel.. lr en kladdkaka kanske? dock så är väl inte det ultimat när man försöker minska sin vikt.. men man måste ju få unna sig lite oxå.. lr hur? =p

Kommentarer
Postat av: mlicaarlsson.blogg.se

man får unna sig lite gott om helgerna ;)

2009-11-29 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0