Fars dag!

Dagen då vi ska fira våra pappor är här..

Min dag började som gårdagen slutade.. med bak =) Gjorde botten till kärleksmumsen igår och så fortsatte jag med glasyren imorse efter en tripp till affärn.. Sen blev det ananaspaj.. Så bar det iväg hem till föräldrarna på fika där även min bror bjöd på scones och bondkakor.. sen letade jag rätt på 2 lite varmare kängor som får duga tills jag hittat ngr vettiga i affärerna här istan.. Sen så Fick jag även med mig boken Vill du läsa? som är en gamal läsebok från mitten av 60-talet.. Kom o tänka på den fanns hemma hos föräldrarna efter en föreläsning tidigare i veckan..

Imorgon är det skola igen.. 10-15.. är ngt så otroligt skoltrött nu så det inte är klock.. man är ju verkligen aldrig ledig heller.. alltid en press på sig att läsa en massa litteratur... och inte bara läsa den utan även lära sig den och begrepp och div annat.. vill kunna koppla av på riktigt ngn gång.. längtar till examen bara ca 1 år kvar =S lr 1½..

På onsdag händer dock grejer =) då kommer det bli tapetserat i vardagsrummet.. ser så fram emot det.. bara väntat 2 mån nu sen vi beställde det.. Så har tömt våran DVD-hylla.. blev 1½ flyttkartonger fulla med filmer och serier.. Sen blir det mer på tis em/kväll.. gardiner, tavlor, lampor och sladdar som ska lossas.. sen ska ju även möblerna flyttas.. de flesta dock bara til mitten utav rummet..

Nee.. nu får de nog nästan bli sängen.. är ngt otroligt trött idag..
Sov så gott
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0