Sommarlov

Nu är det sommarlov för min del.. riktigt skönt är det... Dock ska jag åka till skolan redan imorrn igen då jag missade att få med mig lite formgivning och dockan som jag gjort.. Men ska dit upp till 9 tiden och lämna den sen är det över.. Sen torsdag nästa vecka så kan man hämta arbetsbok och plagg.. så då får ja reda på hur allt har gått.. borde ha gått bra.. det är vad jag hoppas på iaf.. Men känner mig lite osäker på vissa saker jag skrivit utifrån vad andra har skrivit.. men jag hoppas på det bästa...

Får se vad som händer i veckan och sommaren.. Har satt upp mig från och med imorgon att jag kan jobba mån-sön varje dag hela sommaren mellan 6-18 varjedag.. hoppas på ngt napp iaf.. men med tanke på att jag inte jobbat något nu under våren så vet man aldrig.. men har ju jobbat de tidigare 2 sommrarna och hoppas att hon som bokar minns det den här sommaren oxå..

Nu ska ja nog bara slänga mig i soffan och sova framför TVn.. HÄRLIGT! hehe

Puss & kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0