Böcker

Nu är 6e Harry Potter boken utläst... Sugen på att läsa den 7e nu oxå ju.. har inte läst den på svenska än, läste den ju på engelska när den släpptes men kan va bra att läsa på svenska oxå.. ngt man kan ha missat =P

Det blidde inget jobb idag.. alltid en morgondag oxå.. Ska iväg till biblan här nere i J-lund iaf och lämna tebax en bok jag hade till skolan.. får se ifall de frågar om jag vill betala min skuld eller ej..  (pga försenat omlån suck)

Får se vad som händer annars idag.. sätta igång o läsa 7 Potter kanske eller någon utav de andra böckerna som ligger på hög och väntar. Midvinterblod och Sommardöden av Måns Kallentoft Sen har vi ju Läppstifts djungel som jag fick i Julklapp av Lisa om ja inte minns fel.. Sen även en bok jag köpte på bokrean FÖRRA året =p This is your life av John O'farrell.. Vet att jag började läsa den men att skolan kom ivägen.. Men nu är det sommar iaf och jag räknar med att hinna avverka min hög =)

Vilken ska man välja??

    

Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Ribecca

har du inte läst den sjunde på svenska än? det gjorde jag direkt när den kom ut, man hade verkligen missat massor.

2009-06-15 @ 20:51:55
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0