Lugna dagar

Dessa dagar känns så lugna och sköna.. Skönt att vara ledig, tvärr har man ju inte ekonomin till att göra så mycket.. det är dessvärre lite tråkigare =(

I måndags tog jag det bara lugnt och njöt utav det fina vädret på balkongen.. I tisdags så blev det en sväng in till stan med Läcki och Lisa.. sprang även på mamma på stan.. Prata om lunch ngn dag, sa att hon bara kunde ringa då ja inte gör så mkt om dagarna =P I Onsdags så var jag iväg och badade med Lisa och hennes syster o en kompis till henne.. Första doppet för i år =) Najs =) (har dock fått två EJ så trevliga bett.. som är ca 5 cm i diameter i svullnad... =( Sen idag så har Sofie varit här.. Suttit på balkongen och njut av det fina vädret med glass och saft =)

Imorrn får man se vad som händer.. Är ju sådant underbart väder så är sugen på bad.. annars lär det iaf bli solning på balkongen.. Imorrn åker även Raoul iväg till gbg så blir själv i två dagar... känns nästan dock som han redan åkt då han inte kommit hem än då han är på firmafest.. Men en natt till brevid mig får jag iaf innan han åker =P

På lördag är det party som gäller i Ryd! Najs! Trevligt sällskap och dricka.. måste dock till systemet då Raoul har druckigt upp mitt lager! Han som skulle köpa nytt till mig.. Pyttsan att han har.. men men..

Mindre än 1 timme till Criminal Minds nu.. Ingen annat bra på Tv i dessa tider iaf.. Sugen på att läsa lite potter till dess kanske?! Vi får se.. Dags att avsluta här.. annars orkar väl ingen läsa =P hehe..

Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0