Lediga dagar

Denna vecka har det inte blivit ngt jobb än.. Jag hoppas på ändring..

Har mest tagit det lugnt här hemma och små pysslat lite varvat med tid vid min dator.. börjar starkt blir trött på detta väder vi har fått.. och nu hör jag att det till och med regnar ute.. Vill ju ha sommar när jag är ledig =(

Har dock märkt att kanal 9 har börjat sända Criminal Minds från början =) De visade det aldra första avsnittet igår och idag var det fortsättning.. så nu vet jag vad jag tittar på varje vardag kväll en tid framöver =)

Nu blir det sängen med lite Potter läsning =) snart är det dags för filmen =) Längtar
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Ribecca

hur långt har du kommit i boken? jag har nått 400 sidor eller något, när ron och hermione blivit sams igen och dom har fattat att malfoy är i vid behov-rummet.

2009-06-10 @ 19:48:48
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0