Back to school

Kvällen igår blev kort.. stängde av datorn redan innan 7 och hade tänkt mig en kväll framför TVn.. ev sätta på lite One Tree Hill.. Men vid straxt innan halv 8 somnade jag.. Vakna upp och såg lite på Äntligen Hemma men somnade sen ganska snabbt igen.. Sen vid 20 över 10 så vakna ja upp och flyttade mig till sängen och sov vidare.. Vad då att skolan har tagit musten ur en..

Va iaf pigg när kl ringde kl 7 så hade nog kunnat va i skolan till 8 men ville ta det lite lugnt.. så sitter och äter frukost nu sen ska jag ta o cykla iväg.. Sen vet jag inte vad som händer idag.. Uppsatt på att jag kan jobba men inte hört något så antar att de inte blir något men de kan ju ringa fram tills halv 10 så.. Men annars blir de en lugn dag.. plocka o städa lite här hemma kan behövas då jag har spridit ut mina skolsaker över hela lägenheten.. hehe

Dags att fortsätta äta frukost nu..
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0