Lata dagar

Veckan som varit..

I måndags så blev det en sväng på stan där jag shoppade en ny bikini överdel..
Sen i tisdags kom Läcki och Amor och gjorde mig sällskap här i J-lund och satt ute i värmen vid plaskis..
Onsdagen blev det bad med Challe i Stavsjö.. Riktigt varmt var det.. nästan så vattnet inte svalkade =P
Idag blev det en lugn dag.. Plockat och donat lite och sköt om växter =P

Har även roat mig med att kolla upp ställen där man kan hyra kanoter och priser.. Sugen på att ge mig ut och paddla lite.. så mysigt att kunna paddla ut till små öar lr bara fina klippor och sätta sig där o va själva =) Så det har jag och Raoul planer på att göra ngn fin sommardag framöver..

Just nu ligger jag ute på balkongen.. så svalt och skönt det är här jämfört med inne i lägenheten..
Får se vad som händer imorrn..
Puss & Kraam


Stavsjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0