Jobb

Så har man jobbat i 5 dagar.. måndagen blev inte så jobbig då jag kunde komma iväg tidigare från jobbet då det var lugnt med barn.. och så har även resten av veckan sett ut.. varit få barn.. omkring 20 st på 6 personal.. dock har vi väl aldrig varit 6 st samtidigt några längre tider men.. Idag fick jag sluta redan straxt efter kl 11 då jag eg skulle sluta halv 1.. men ja sa inte nej när de frågade ifall jag ville gå hem.. Så blev hem o slappa lite.. sen blev det shopping på Maxi och sen hem o kolla Age Ice 2.. Gillar Ekorren =p så grym han är hehe..

Imorrn ska jag troligtvis träffa Läcki och Lisa fram emot em/kvällen.. Skvallra och kolla läget i Läckis slott =) Hinner kanske med något roligt på fm/dagen oxå =p vi får se... borde bli lite städning.. det skulle behövas..

Nästa vecka är det jobb tis-fre som gäller.. Lite extra pengar i Aug är aldrig fel... Sen på fre är det 4 år sen jag och älskling blev Vi.. så blir att hitta på ngt på kvällen ev.. jobbar dock lite tråkigt på fre då ja jobbar 13-17.. men men.. det ska nog bli bra det med..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis i förskott! Shit va tiden går fort! 4 år! :D Hälsa till Raoul :).. Ha de fint!

2009-07-25 @ 22:41:45
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0