Aktiv?

Nja.. så aktiv här har jag inte varit de senaste dagarna...

I tisdags så var jag och älskling iväg till Kolmårdens Tropicarium tillsammans med mina föräldrar.. Var en trevlig utflykt, skönt att komma iväg någonstans =) och verkligen bra väder var det oxå.. Sen så ringde de under dagen och gav mig jobb resten av veckan ut så ons-fre så har jag jobbat på en förskola i Hackefors... Fick ngr extra timmar mot vad jag skulle jobbat då en blev sjuk.. Sen så veckan som kommer nu ska jag jobba i Tannefors och även på mån ngr timmar i Hackefors för att hjälpa till att öpnna.. så blir en lång dag på mån 6.30- 16.30.. men det ska nog gå.. Sen veckan efter så är jag tillbaka i Hackefors o jobbar lite.. Dock så är älsklings semester slut då så blir ingen resa för oss i sommar.. men kan väl kanske förhoppningsvis komma iväg som vi gjorde förra hösten ngn stans..

Sen var vi även på bio i onsdags då.. Såg Potter som vi båda väntat länge på.. Men måste tyvärr säga att jag blev besviken.. Känndes som de gjort om onödiga handligar, tagit bort viktig info och lagt till en helt onödig scen som inte ens är med i boken :S Den tiden kunde de använt till annat... Men ska väl se den ngn gång till (dock inte bio) och se ifall den blir bättre då.. 


Några bilder från Tropicarium


Nu är det Sekunderna före Katastrofen på Tv4 Fakta.. Riktigt bra serie =)
Ha det bra..
Puss & Kraam


Kommentarer
Postat av: Ribecca

jag kom på en till scen som är med i boken men inte i filmen, att harry är hos hans morbror och moster. och så kommer dumbledore och hämtar han.

2009-07-21 @ 14:20:41
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0