Inlägg 400

Detta blir mitt 400e inlägg.. Lite kul att man på lite mer än 1 år har skrivit 400 inlägg.. det blir nästan igenomsnitt 1 inlägg per dag.. dock är det ju inte ett nytt varje dag.. men ibland så är det det iaf..

Idag vet jag inte vad som var med mig när jag kom hem.. Satte mig lite i soffan o slöa, sen blev det mat till The Secret Life of the American Teenager och efter 1½ avsnitt somnar jag och sover i 1½ timme.. kännde mig ju trött men inte SÅ trött, men nu får det nog bli den riktiga sängen så man kan vila ut sig lite..

Imorrn kl 12 ska jag träffa Sofie på stan.. ska bli kul att ses igen, var ju ett tag sen nu.. Sen måste jag se till att fixa min cykel oxå.. vill kunna cykla till skolan på fredag, men det hänger lite på Raoul oxå ifall han har tid att hjälpa mig ta av och sätta ditt hjulet på cykeln.. själva slangen kan ja byta själv (jag har lärt mig efter alla mina 100 punkteringar =S gillar de inte)

Som sagt.. nu får det nog bli sängen... Natti Natti
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0