Byter bort mitt liv..

Den här veckan byter jag bort mitt liv mot plugg.. Roligt värre.. men så får de tyvärr bli när man inte har planerat sitt plugg bättre.. Så hoppas innerligt att jag hinner bli klar i tid..

På fredag em återtar jag mitt liv med att fira pappa.. (presenten fick köpas online pga tidsbrist att gå på stan.. illa) Sen på lördag ska ja sova LÄNGE och väl för att sen på kvällen ut och festa och njuta av att va fri 1 dag till =s så får det bli.

Ha en bättre och roligare vecka än mig.. mig återser ni nog på fre kväll lr lördag..
Puss & Kram

Mitt Plugg schema

Tis

Livplagget (KLAR?)
ullsömnad (KLAR?)
Symaskinerna
lappteknik
detaljerna


Ons

Byxor
Trikå (Skolplagg)
konstruktionsuppgift


Tors

Kjol
VFU
lärarroll/sömnad


Kommentarer
Postat av: Alex.

lördag: inga bekymmer och klackarna i taket!

2009-01-13 @ 22:27:05
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis!! ;D

2009-01-14 @ 10:10:17
URL: http://fridaasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0