Ikea!

Ida blev det en eftermiddag och kväll på IKEA! Riktigt kul och trevligt! Blev det något inhandlat då?

Såklart det  blev.. går det att gå tomhänt ut ur Ikea?? Inte jag iaf.. 2 dagar irad har jag kommit ut med något från ikea.. Idag blev det dock lite mer än igår! Ida blev det 4 stolar och ett köksbord.. Sen köpte vi även handtag till våra köksluckor.. lite makeover som är på gång.. =) Även ett paraply ställ hittade vi.. (inte det nödvändigaste men älskling tyckte om det och jag har inget emot att ha ett ställ till mitt paraply =p

Sen gick vi in på Gallerix för jag skulle visa Raoul tavlan jag spanat in.. det var ingen som föll Raoul i smaken alls.. Istället hittade vi några typ japanskinspirerade tavlor.. så blev 2 st sånna istället! Får se ifall de kommer upp under morgondagen lr inte..

Ikväll har jag iaf monterat.. de 4 stolarna är klara och även paraply stället.. Sen imorrn är det bordets tur! Då åker det gamla ner i förrådet tills vi vet vad vi ska göra av det någonstans.. Någon som är intresserad??

Nu blir det sängen..
Puss & Kraam


Det blev de här stolarna och bordet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0