Bullbak!

Idag blev det bullbak.. var inte alls min tanke men kom på att Raoul hade köpt jäst så tänkte att det var bäst att den skulle användas.. plus att Raoul skulle bli lite extra glad att få färska bullar.. dock kom jag på idéen vid typ 17 men började först vid 19.. så bullarna blev klara först nu.. och nu e ja riktigt trött!

Imorrn får de bli en slapp kväll och eftermiddag.. tror dock jag hörde det ryktas om att vi skulle till Robert och My och fira My som fyllt år.. Men det är ju inte allt för jobbigt iaf =P hehe.. Ska se till att skriva ner lite frågor som kan tänkas vara bra att ställa på en intervju oxå.. men de tar ju inte allt för lång tid.. har redan 2 frågor klara: Vad används datorn till i slöjdsalen? Vad önskar du att datorn skulle användas till i slöjdsalen? Vet vad jag tänker mig för svar typ men vet inte om jag kommer få de.. vi får se helt enkelt..

Nu blir det nog att släcka ner i köket efter det att bullarna har blivit lagda i påsar.. (tråkigt att efterarbetet, disken och plocka undan är mycket tråkigare än själva baket i sig..)

Ni får ha de så bra..
Puss & Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0