Tillfrisknat

Sen några dagar tillbaka har jag tillfrisknat, riktigt skönt.. Dock så hostar jag fortfarande en hel del vilket inte är så roligt, men den avtar hoppas jag tids nog!

Var i skolan hela den här veckan iaf, kände att jag inte kunde missa mer än vad jag gjort. I fredags så var jag och Raoul iväg och köpte en slagborr på Jula! Så nu äntligen har hatthyllan kommit upp på väggen här hemma! Nu är det två skåp/hyllor i datarummet som ska upp oxå, o en annan hylla i köket/hallen. Var dock strul med hatthyllan när vi skulle montera den, visade sig att krokarna inte var med så igår lånade vi mina föräldrars bil och åkte till Ikea och fick krokar. Passade även på att köpa var sin ny kudde med presentkortet jag fick i födelsedags present, hade kostat 299kr st men kostade 149kr nu.. så fick 2 till priset av 1 =)

Idag har de blivit bakning, en banankaka och en rulltårta. Mamma o pappa var nämnligen här på lite fika. De hade ju inte sett hur våran hall/kök sett ut än.. Kvällen idag lär bli lugn, kolla lite tv eller sitta här.. vid 21 blir de nog Van Veteren.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0