Sjuk

Usch.. jag har gått och blivit sjuk.. inget kul..

Började igårkväll då jag kände att jag började få ont i halsen, sen fortsatte det att jag hade ont i magen under natten och sov oroligt, tvingade iväg mig till skolan 8-12 då jag inte ville missa något och sen bussen direkt hem.. La mig i soffan o sov i nästan 2h och tog sedan tempen, 38,6.. 2 graders feber.. inte så farligt eg men känner mig allt annat än pigg och kry.. imorrn e de bara skola mellan 8-10 och som det verkade som i skolan idag är det typ ingen som tänkte gå.. så att jag stannar hemma är ju inte allt för hemskt.. måste se till att bli frisk..

Börjar bli lite hungrig, frågan e dock ifall ja väl är det sen när maten är klar.. men ska kolla me Raoul ifall han har lust att börja fixa lite.. enda jag ätit idag är en halv tallrik yoghurt och en burk med annanas skivor.. (behövde ngt sött)

Dags att vila vidare..
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0