Men du har väl barn?

Dagen idag har varit lugn.. Tog de lugnt på förmiddagen, kollade lite Tv och sydde lite.. Sen vid 12 tiden blev det promenad.. På vägen till Sofie så mötte jag två lärare från gymnasiet, hälsade då bara på de.. Sen när jag och Sofie var på väg mot andra hållet så mötte vi bara den ena av de två.. Hon stannade och ville prata lite så trevliga som vi är så stannade även vi då.. Frågar lite vad vi har för oss nu för tiden, sen börjar hon prata lite förhållande och frågar ifall Sofie har barn.. Sen kläckor hon ur sig självklart med blicken vänd mot mig, Men du har väl barn? Undrar hur hon kopplade ihop de med mig, men men.. gav mig något att skratta åt idag iaf =) haha

Färjan på Tv här.. kul att höra alla Håkans roliga kommentarer..
Dags att återvända till Tvn
Puss & Kraam


Kommentarer
Postat av: nogg.se/mlicaarlsson

haha vem trodde de?:P

2009-04-06 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0