Mamma Mia

Det blev en dag till hemma, hade feber även igår så ville stanna hemma en extra dag så det inte blev värre.. man ska ju ha en feberfri dag sägs de ju oxå.. Fortfarande ont i halsen när jag sväljer dock.. lite annars oxå.. Men hoppas det går över snart.. Hostningarna har börjat komma oxå... har det med halsen att göra kanske? Hoppas detta får ett slut snart iaf.. Räknar med att vara pigg och fräsh på tisdag och då blir det högvarv för att ta igen de jag missat i skolan men det ska väl ordna sig..

Passade på att brodera på mitt broderi idag iaf när jag var hemma.. så blev klar med mina tulpaner =) Riktigt glad, men vad jag ska göra för något nu? just de.. skolbroderi kanske? =p Är sugen på att brodera korsstygn på en löpare lr så nu iaf..

Blev att titta på Mamma Mia idag iaf.. Varit sugen på att se den en längre tid men hade lånat ut den till Mamma som varit lite seg med att se den.. men fick tillbaka den av henne när hon hämtade mig i söndaga..
Nu är det iaf Vänner som är på Tvn..
Ni får ha en bra kväll
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0