Tenta!

Idag var det tänkt att det skulle ha varit plugg hela dagen då det är tenta imorgon.. men har tyvärr inte lyckast plugga någonting.. Så tanken har slagit mig om jag ens ska försöka skriva tentan imorgon?? Hur förbered är jag eg?? är det ens värt det att sitta 4 timmar och försöka?? Ja.. jag tror ju faktiskt att jag kan lite.. och det lilla kanske räcker? Vet ju inte heller när nästa tillfälle blir ifall jag skulle strunta i det så lika bra att försöka nu då kanske.. Give it a try anyway... Ska blädra lite nu.. MÅSTE kolla igenom lite iaf..

Wish me luck.. I probably will need it..
Puss & Kraam!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Snart hade jag tänkt sparka igång en liten tävling på min blogg med en rosa goodie-bag i potten. Håll utkik under de närmsta dagarna!

Ha en trevlig kväll!

Kram Sofia

2008-10-12 @ 22:27:41
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, Kolla gärna in min blogg kommentera lite om du vill det.

2008-10-12 @ 22:28:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0